donderdag 28 augustus 2008

Verscheurend

Rafels scheuren
Gebeuren gebeuren
Drukte bedrukt me
over en over, niet lettend op de lijntjes
’t is over en over
Een verscheurd beeld van herinnerdingen
bezingen en bedrukken
Niet lettend op de lijntjes
wel op de scherpe randjes en …
Bedenk mijn mooie rafels
en hoe het zou zijn om
gebeuren gebeuren
altijd zo te moeten zien
verscheurend

Verscheurend beteuterd
Van geleuterd naar met een klap met beide benen op de grond hard verscheurend
De stemming overstemd
Remming van geluk tot stop.
Waar was ik?

Wat was was mooi, weg
Wat lach/lag je mooi, pech
Wat ragde ik door, zeg
Was ik gestoord? leg
me mij uit
Zodra ik even niet schrijf en nadenk ben ik kwijt en leef en geniet en vergeet en speet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

oeh. deze sprak me wel een beetje aan.

chelseyplease zei

hahaha, ik weet waar die laatste vers me aan doet denken. Nu moet je dit niet als een belediging opvatten wat ik ga zeggen, maar het lijkt me wel een passende achterafgedachtengang voor een scène uit Gimmick! van Joost Zwagerman. Is de hoofdpersoon compleet aan de coke en gaat hij in z'n trip seks hebben met zo'n meisje totdat hij een bloedneus krijgt en desastreus over haar hele buik en gezicht heen bloedt. Nouja goed, laatste hfst ofzo, moet je maar eens lezen :'). Kus